Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Kancelaria przetwarza Państwa dane osobowe jako administrator danych osobowych, zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Dane teleadresowe administratora: Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Mroczek z siedzibą we Wrocławiu (50-035) przy pl. Muzealnym 13/1, adres e-mail: kancelaria@radcamroczek.pl.
- Przysługują Państwu następujące uprawnienia w związku z przetwarzaniem danych osobowych: prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia danych, prawo do wyrażeniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jednakże wyłącznie w zakresie, w jakim nie narusza to obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej przez kancelarię.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych, na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Państwa dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Państwa dane będą przetwarzane w celu:
- świadczenia usługi pomocy prawnej na Państwa rzecz,
- przesyłania informacji związanych z działalnością kancelarii drogą elektroniczną, jak również pełnego korzystania z usług kancelarii,
- spełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości;
- przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa);
- w przypadku wyrażenia zgody przez Państwa, w celu zapisywania danych w plikach cookie, gromadzenia danych ze stron www.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością świadczenia usługi przez kancelarię.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będzie biuro księgowe oraz podmiot świadczący serwis IT, tylko w niezbędnym zakresie do wykonania usługi, odpowiednio księgowej, informatycznej. W sytuacjach tego wymagających i tylko w oparciu o odpowiednie przepisy, administrator może przekazać Państwa dane osobowe organom publicznym.
- Dane osobowe są przechowywane przez czas wykonywania usługi, a także po jej zakończeniu przez okres 10 lat od końca roku, w którym usługa została zakończona, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- archiwizacyjnych,
- rozliczalności, tj. udowodnienia przestrzegania przez Kancelarię przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Polityka cookies
- Strona www.radcamroczek.pl wykorzystuje pliki cookie (zwane również „cookies”) w celu identyfikacji przeglądarek oraz usprawnienia działania strony, np. poprzez zastosowanie odpowiedniej formy dla informacji przekazywanych użytkownikom strony.
- Podmiotem zamieszczającym cookies na urządzeniu końcowym użytkowników niniejszej strony oraz uzyskującym do nich dostęp jest Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Mroczek z siedzibą we Wrocławiu, pl. Muzealny 13/1, 50-035 Wrocław.
- Pliki cookie stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkowników strony. Pliki cookie zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- W ramach strony zastosowanie mają dwa zasadnicze rodzaje plików cookie – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony przez użytkowników (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkowników do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez okres 3 miesięcy od momentu opuszczenia strony.
- Serwisy obce, do których odsyła strona administratora, mogą używać także innych plików cookie niż wymienione powyżej, w tym w szczególności plików umożliwiających logowanie się.
- W ustawieniach przeglądarki użytkownik może wybrać opcję odrzucania plików cookie, jednak niektóre funkcje strony mogą wówczas nie działać poprawnie.
- Pliki cookie nie zawierają żadnych danych osobowych.